Një dietë e shëndetshme është thelbësore për të përmirësuar cilësinë e jetës. Kjo mënyrë jetese është një nga shtyllat themelore që njerëzit duhet të kenë parasysh për t’u kujdesur për trupin e tyre dhe për të zgjeruar mundësitë për të jetuar më gjatë. Shkencëtarët kanë zbuluar se ka territore në të cilat një numër i madh njerëzish i kalojnë 100 vite jetë. Këto njihen si “zona blu”.

Vendet që gëzojnë këtë jetëgjatësi superiore janë Sardenja, Nikoya, Ikaria, Loma Linda dhe Okinawa. Në to është konstatuar si faktor i zakonshëm se qytetarët mbajnë dieta të ekuilibruara që i ndihmojnë ata të parandalojnë sëmundjet kronike.

Për shkak të kësaj, disa nga banorët e këtyre rajoneve janë kontaktuar për të ndarë rutinat e tyre të ngrënies. Kështu, mësohet se një grua 105-vjeçare përfshin në dietën e saj ushqimet e mëposhtme.

Bollgur – Bollguri është një lloj drithi që përmban proteina, hekur, zink, karbohidrate, magnez dhe kalcium. Përveç kësaj, ka një sasi të madhe të fibrave. Ky ushqim ka një përthithje të ngadaltë. Për shkak të kësaj, personi ka një ngopje më të gjerë dhe nuk duhet ta shpenzojë atë duke ngrënë shumë shpesh. Në këtë mënyrë është e mundur të ruhet një peshë trupore e ekuilibruar.

Fibra gjithashtu lejon që ushqimi të tretet në mënyrën më të mirë dhe stimulon performancën optimale të zorrëve. Për shkak të kësaj, mund të parandalohen kushte të tilla si kapsllëku ose shfaqja e gazrave në zorrë. Përveç kësaj, përbërësit e tij lejojnë që sheqeri në gjak të përthithet në një shkallë të mirë. Për këtë arsye, nivelet mbeten të balancuara dhe rreziku i diabetit mund të reduktohet.

Arra – Arrat kanë një sasi të madhe të omega 3, e cila është një komponent që ndihmon në mbajtjen nën kontroll të shëndetit të zemrës. Ai gjithashtu përmban fibra, të cilat nuk lejojnë që nivelet e kolesterolit të jenë të larta ose presioni i gjakut të rritet. Nga ana tjetër, është e pasur me vitamina B, të cilat forcojnë shëndetin e trurit. Kështu, ngrënia e tyre në mëngjes ndihmon në parandalimin e çrregullimeve mendore dhe depresionit.

Lëng kumbulle – Kjo pije përmban nivele të larta të kaliumit, i cili favorizon funksionimin e muskujve dhe parandalon mbajtjen e lëngjeve. Gjithashtu, është një diuretik që ju lejon të kujdeseni për shëndetin e veshkave, sepse ndihmon në eliminimin e përqendrimeve të kripës.

Lëngu i kumbullave të thata është i pasur me hekur dhe lejon prodhimin e një numri të madh të qelizave të kuqe të gjakut. Në këtë mënyrë, është thelbësore që njerëzit të kenë energji të madhe dhe të shmangin aneminë. Si faktor shtesë, ky lëng ka vitaminën A. Për këtë arsye, pirja e saj në mëngjes rinovon lëkurën dhe parandalon rënien e flokëve.

Hurmat – Hurmat janë një frut që mund të hahen për mëngjes sepse përmbajnë fibra. Për shkak të kësaj, ato ndihmojnë që tretja të jetë optimale dhe lehtëson shqetësimet si kapsllëku. Përveç kësaj, nivelet e saj të kaliumit janë thelbësore për të përmirësuar funksionimin e sistemit nervor, për të reduktuar stresin dhe për të parandaluar sëmundjet cerebrovaskulare. Si një faktor shtesë, hurmat kanë minerale të tilla si magnezi, të cilat ndihmojnë në forcimin e shëndetit të kockave dhe parandalojnë sëmundjet e kockave në të ardhmen.

Qumësht soje – Është një burim i madh i kalciumit. Pra, forcon kockat dhe parandalon sëmundjet e rënda, siç është osteoporoza. Përveç kësaj, qumështi i sojës përmban proteina që forcojnë të gjithë muskujt e trupit. Nga ana tjetër, është një pije që ndihmon në eliminimin e yndyrës së tepërt. Për shkak të kësaj, ndihmon për të humbur peshë dhe për të shmangur praninë e kolesterolit “të keq” që mund të shkaktojë dëme në zemër.

Specialistët dhe banorët e zonave blu janë shprehur se ushqimi duhet të shoqërohet me një aktivitet të mirë fizik. Kjo, pasi është e nevojshme të kundërshtoni një mënyrë jetese sedentare për të mbajtur një peshë ideale, për të forcuar shëndetin fizik dhe mendor, si dhe për t’u kujdesur për sistemin e qarkullimit të gjakut.

Në fund, ata theksojnë se është e nevojshme të flini mirë, të keni marrëdhënie të mira me të tjerët dhe të kryeni aktivitete të kohës së lirë. Në këtë mënyrë arrihet qetësia, përmirësohet vetëvlerësimi dhe parandalohet që ankthi të mbizotërojë te njeriu.