Nuk do të lodhemi kurrë duke thënë se hapi i parë drejt shëndetit të hekurt, lëkurës së bukur dhe trupit të tonifikuar është të qëndrojmë të hidratuar: nga ana tjetër, nëse mendojmë për këtë, ne përbëhemi kryesisht nga uji, ndaj kemi nevojë për të në mënyrë që çdo pjesë, organ ose ind të funksionojë mirë.

Uji na ndihmon të pastrojmë veten dhe të eliminojmë mbetjet dhe toksinat, ai gjithashtu shuan etjen e trurit që ka nevojë për ujë për të na bërë të përqendrohemi, të studiojmë dhe të punojmë me kujdes dhe duhet absolutisht të rimbushet kur djersitemi shumë për shkak të nxehtësisë ose stërvitjes intensive.

Por sa ujë duhet të pimë në ditë? Deri vonë do të ishim përgjigjur pa asnjë dyshim se sasia e duhur ishte 2 litra, por sot ekspertët e kanë rishikuar dhe korrigjuar këtë shifër, duke e modifikuar atë sipas moshës sonë dhe kushteve të veçanta fizike.

Sipas udhëzimeve të Shoqatës Gjermane për të Ushqyerit, adoleshentët dhe të rinjtë deri në 25 vjeç kanë nevojën më të madhe për ujë, por në asnjë moshë nuk mund të pini 2 litra në ditë.

Më poshtë është sasia specifike e ujit – ose lëngjeve të tjera si çajet bimor, çaji dhe kafeja (të gjitha rreptësisht të pa sheqerosura) – çdo ditë në krahasim me moshën tonë.

Fëmijët nga 1 deri në 4 vjeç: 0,82 L / ditë; Fëmijët nga 4 deri në 10 vjeç: 0,97 L / ditë; Fëmijët deri në 13 vjeç: 1,17 L / ditë; Fëmijët ndërmjet 13 dhe 15 vjeç: 1.33 L / ditë; Fëmijët nga 15 deri në 19 vjeç: 1,53 L / ditë; Të rriturit nga 19 deri në 25 vjeç: 1,47 L / ditë; Të rriturit nga 25 deri në 51 vjeç: 1,41 L / ditë; Të rriturit nga 51 deri në 65 vjeç: 1.23 L / ditë; Të moshuarit mbi 65 vjeç: 1.31 L / ditë.

Gratë shtatzëna duhet të konsumojnë 1,47 L/ditë, nëse japin gji, sërish sipas gjetjeve të shoqatës gjermane, duhet të pinë edhe më shumë (d.m.th. deri në 1,7 l/ditë).

Është e qartë se në prani të patologjive të veçanta, nevojave specifike ose çrregullimeve të rëndësishme shëndetësore, duhet të konsultoheni me mjekun tuaj dhe të ndiqni këshillat e tyre.