“Psikologjia pozitive nuk synon të injorojë problemet që ka secili prej nesh, – shpjegon psikologia dhe psikoterapistja konjitive e sjelljes, Francesca Santamaria Palombo për Fanpage.it, – ​​por na fton t’i mirëpresim në një çelës ristrukturimi pozitiv.

“Për ta thjeshtuar, mund të themi se na fton ta shohim gjithmonë gotën gjysmë të mbushur dhe të kuptojmë gjithmonë anët pozitive të një momenti edhe më të ndërlikuar. Nuk do të thotë të mashtrosh veten, por të kesh një qasje më pak negative dhe më proaktive”.

1 – Dhjetë minuta vëmendje

Dhjetë minuta frymëmarrje të ndërgjegjshme janë të mjaftueshme për të nisur ditën në një mënyrë më të përqendruar. “Frymëmarrja me ndërgjegje është shumë e thjeshtë për t’u bërë, thjesht merrni frymë dhe nxirrni duke numëruar deri në 5.

“Për ata që janë më pak dembelë ju rekomandoj skanimin e trupit: domethënë, duhet të përqendroheni në pjesë të ndryshme të trupit, nga koka deri te këmbët dhe përqendrohuni duke marrë frymë brenda”.

Pas këtyre ushtrimeve mund ta vazhdojmë procesin edhe duke ngrënë mëngjesin. “Vetëdija na ndihmon të përqendrohemi te një gjë në një kohë, gjë që shpesh është e vështirë për t’u bërë veçanërisht për gratë, kështu që le të përpiqemi t’i zbatojmë parimet e kësaj qasjeje në praktikë edhe në tryezë dhe le të përqendrohemi në atë që hamë, duke filluar nga përgatitja. Përqendrohemi tek aroma, ngjyra, tekstura dhe le ta shijojmë këtë moment pa nxitim”.

2 – Stretching dhe sport

Zakoni i dytë i mirë për të praktikuar është sporti. Por mos mendoni të stërviten për Olimpiadën ose mos e teproni.

“Ju mund të bëni stretching (gjithmonë duke u konsultuar me mjekun), pak joga, një cikël përshëndetjeje ndaj diellit. Duhet shumë pak për të vënë trupin dhe mendjen në lëvizje”.

Nuk duhet të zgjohemi në 5 të mëngjesit. “Mjaftohen të vihet alarmi dhjetë minuta më herët se zakonisht, le ta marrim këtë moment për ne, është një përkëdhelje që do të na bëjë mirë, veçanërisht nëse nuk bëjmë aktivitete të tjera sportive gjatë ditës”.

3 – Mirënjohje

Për këtë praktikë të tretë ju duhet të armatoseni me një fletore. “Çdo mëngjes shkruajmë të paktën tre gjëra për të cilat ndihemi mirënjohës”, sugjeron psikologu.

“Nëse na duket e vështirë sepse po përballemi me një periudhë të keqe, nisemi edhe nga gjërat e parëndësishme. Falënderojmë që kemi një çati kokë dhe se kemi një rrjet Wi-Fi”.

Arsyeja e kësaj praktike ka një bazë në kërkimin shkencor. “Kërkimet në fakt kanë treguar se mirënjohja na lejon të jemi më optimistë dhe të kemi një këndvështrim më pozitiv për atë që na rrethon.

“Në fakt, vlerësohet se njeriu mendon më shumë negativisht sesa pozitiv dhe kjo praktikë na ndihmon ta kapërcejmë këtë që sigurisht nuk është një zakon i shëndetshëm”.

4 – Objektivat e ditës

Përsëri fletore. Këtë herë jo për të shkruar arsyet për të cilat jemi mirënjohës, por tre qëllime që duhen arritur gjatë ditës.

“Le t’i bëjmë vetes pyetje të tilla si çfarë duam të arrijmë? Çfarë na mjafton të bëjmë sot për të qenë të kënaqur? Më pas le t’i përcaktojmë këto objektiva paksa të pakëndshme, por pa e ekzagjeruar.

“Nuk duhet të jemi perfeksionistë, nuk është ky kuptimi. Për ata që kanë ngecur me provimet universitare, për shembull, synimi mund të jetë jo aq shumë të studiojnë njëqind faqe në ditë, por të zgjohen herët në mëngjes dhe të përgatitin një program studimi.

Dhe ne gjithashtu përpiqemi të punojmë në elementët shpërqendrues, në atë që na pengon të arrijmë qëllimet tona”.

5 – Leximi ose audiolibra

Kjo praktikë e fundit lidhet edhe me qëllimet afatgjata që ne zgjedhim t’i japim vetes. “Ne përpiqemi në rutinën tonë të mëngjesit të përfshijmë leximin e disa faqeve apo edhe të një libri audio nëse është më e lehtë për ne, ndoshta kur jemi duke u përgatitur ose duke bërë dush, por nuk zgjedhim romane apo tregime të shkurtra”, sugjeron psikologu.

“Herët në mëngjes fokusohemi te librat tematikë, që synojnë thellimin apo rritjen personale. Për shembull, nëse studiojmë anglisht, zgjedhim manuale në anglisht, apo libra në atë gjuhë. Zgjedhim diçka që është jo vetëm e këndshme, por edhe e dobishme duke përmirësuar jetën tonë”.