Ndoshta ju keni një fustan që mendoni se do t’ju shkonte më mirë nëse gjoksi juaj do të ishte pak më i madh. Ndoshta dëshironi që gjoksi juaj të ishte pak më i theksuar e me forma…

Ndoshta doni të dini: A është e mundur të rritet madhësia e gjoksit në mënyrë natyrale? Më poshtë, do te mësoni se çfarë ndikon në madhësinë e gjoksit, si dhe shtatë ushtrime që mund të bëni në shtëpi me pesha ose në palestër për të ndërtuar muskuj më të fortë dhe më të plotë të gjoksit.

Ndryshimi i madhësisë dhe formës së gjoksit tuaj shpesh kërkon një procedurë kirurgjikale, si p.sh. shtim (implantet). Kjo për shkak se madhësia e gjinjve tuaj përcaktohet nga një kombinim i gjenetikes, hormoneve, pesha e trupit, mënyra e jeteses.

Nëse operacioni për zgjerimin e gjirit nuk është në listën tuaj të deshirave, ju mund të pyesni veten nëse ka mënyra natyrale për të ndryshuar madhësinë e gjoksit tuaj. E vërteta është se ka shumë pak gjëra që mund të bëni natyrshëm që do të rrisin madhësinë e përgjithshme të indeve të gjoksit tuaj.

Thënë kështu, stërvitja mund të ndryshojë pamjen e përgjithshme të muskujve tuaj gjoksorë, të cilët shtrihen nën indet tuaja të gjirit.

Synimi i këtyre muskujve përmes ushtrimeve të stërvitjes së forcës (si ato të listuara më poshtë!) mund të rezultojë në një ndryshim në madhësinë, dendësinë, forcën dhe tonin e indit të gjoksit.

Ashtu si trajnimi i forcës mund të rrisë madhësinë, forcën, qëndrueshmërinë dhe tonin e muskujt e këmbës ose të krahut, mund të ndryshojë muskujt e kraharorit.

Ushtrimet e izolimit të gjoksit si shtypja e gjoksit, pulovrat dhe mizat, në veçanti, ka të ngjarë të çojnë në ndryshime në formën dhe madhësinë e muskujve tuaj gjoksorë.

Por ndryshimi i muskujve të gjoksit *nuk* është domosdoshmërisht i njëjtë me rritjen e madhësisë së gjoksit. Është vetëm një rritje në muskujt gjoksorë, të cilët shtrihen poshtë gjoksit.

Sigurisht, disa njerëz mund të jenë në gjendje t’i rrisin muskujt e gjoksit aq sa të rriten një madhësi sutjena. Në fund të fundit, trajnimi i forcës – veçanërisht me pesha të rënda dhe / ose përsëritje të larta – mund të çojë në rritjen e muskujve.

Por, ashtu si jo të gjithë ata që godasin ditën e krahut do të kenë nevojë të blejnë këmisha më të mëdha për t’iu përshtatur muskujve të bicepit, jo të gjithë ata që godasin ditën e gjoksit do të kenë nevojë për sutjena më të mëdha për t’iu përshtatur muskujve të gjoksit…