Dieta Mind është një shembull i një diete të shëndetshme të dobishme për ruajtjen e aftësive njohëse dhe parandalimin e sëmundjeve neurodegjenerative si Alzheimer dhe demencën senile.

Është e rëndësishme të rritet marrja e ushqimeve me bazë bimore dhe të reduktohet konsumi i ushqimeve me origjinë shtazore dhe të pasura me yndyra të ngopura.

“Në realitet, dieta Mind nuk ka një orar të saktë javor”, shpjegon Romina Cervigni, biologe, nutricioniste, me udhëzime dhe sasi specifike që duhen ndjekur, por parashikon një sërë përbërësish që duhen konsumuar në sasi të mëdha për shëndetin e trurit: gjethet jeshile, arrat, manaferrat, fasulet dhe bishtajoret e tjera, drithërat, peshku, shpendët, vaji i ullirit dhe konsumimi i moderuar i verës.

Midis ushqimeve që duhen reduktuar, megjithatë, ka mish të kuq, gjalpë dhe margarinë, djathë, ëmbëlsira, ushqime të skuqura ose ushqime të shpejta pasi ato mund të rrisin rrezikun e rënies njohëse.

Dieta e mendjes dhe dieta për jetëgjatësi: ngjashmëritë – Dieta MIND ka shumë të përbashkëta me dietën e jetëgjatësisë të zhvilluar nga Valter Longo. Përveç indikacioneve të listuara, si udhëzime për personat me rrezik të lartë të zhvillimit të demencës, rekomandohet gjithashtu:

– Pirja e kafesë, për individët me rrezik relativisht të ulët, 1-2 filxhanë në ditë; për individët me rrezikshmëri të lartë, deri në 3-4 filxhanë në ditë, por pas konsultimit me mjekun.

– Të konsumohet 40 ml vaj kokosi në ditë.

– Të zhvillohet një dietë të pasur me lëndë ushqyese si omega 3. Ndër ushqimet që janë të pasura me to gjejmë peshq të yndyrshëm, mundësisht të vegjël, si skumbri.

– Të zgjidhen ushqime të pasura me vitamina, veçanërisht ato të grupit B, si peshku, vezët, bizelet dhe perimet me gjethe jeshile; vitaminë E, si vaj ulliri ekstra i virgjër, fara, fruta të thata dhe avokado; vitamina C e pranishme në agrumet, kivi, manaferrat, domatet dhe spinaqin; vitamina D si peshku, në veçanti skumbri dhe sardelet, vaji i mëlçisë së merlucit, kërpudhat dhe veçanërisht nga ekspozimi në diell.

– Konsumoni një suplement vitaminash çdo ditë, për të kompensuar çdo mangësi ushqyese.