Nëse keni zgjedhur, si shumica e shqiptarëve, pushimet në plazh, shfrytëzoni në maksimum vetitë e ujit të kripur për të forcuar trupin dhe për të tonifikuar këmbët tuaja, por mos harroni të ecni në plazh: ecja në plazh mund të kuptohet vërtet si një sport, në të gjitha aspektet, ka shumë përfitime që mund të nxjerrim prej saj.

Vetëm mendoni se ecja në rërë përmirëson sistemin tonë vaskular, stimulon prodhimin e endorfinës – hormonet e mirëqenies -, redukton stresin dhe gjithashtu nxit rrjedhjen e gjakut.

Për të maksimizuar përfitimet që na ofron ecja në plazh, duhet të dimë disa truke dhe të marrim disa masa paraprake për të shmangur shqetësimet e pakëndshme.

Në përgjithësi, kur ecim buzë ujit, sipërfaqja është e prirë: kjo do të thotë se nyjet – dhe bashkë me to muskujt dhe tendinat – i nënshtrohen një presioni që nuk ndahet në mënyrë të barabartë midis të djathtës dhe të majtës.

Lëvizja asimetrike prodhon kështu një ngarkesë më të madhe në njërën këmbë sesa tjetrën: këshilla, pra, është të ndryshojmë drejtimin çdo 15 minuta, në mënyrë që të mos sforcojmë shumë vetëm një pjesë.

Mos harroni, pra, të lëvizni krahët dhe duart gjatë ecjes në plazh: duke e bërë këtë do të parandaloni ënjtjen e gjymtyrëve të sipërme.

Nga ana tjetër, aktiviteti fizik që po bëni, përveçse nën diellin e nxehtë përvëlues, kërkon një furnizim më të madh me gjak të zemrës, mushkërive dhe muskujve në lëvizje.

Lëvizja e krahëve dhe duarve gjatë ecjes promovon një shpërndarje më të barabartë të gjakut në të gjithë trupin, duke shmangur sëmundjet e bezdisshme.

Ecja në plazh është një ushtrim proprioceptiv shumë efektiv, ndaj jemi të vetëdijshëm se si i vendosim këmbët: prandaj mos përdorni atlete – ose shapka – për të ecur në breg, por bëjeni zbathur.

Në fund, nëse doni të kulloni lëngjet, deri në gjatësin e pulpave dhe ecni: nëse keni disa kilogramë më tepër dhe nuk doni të mbingarkoni tendinat, zhytuni deri në bel!