Kremi kundër diellit është diçka thelbësore, veçanërisht gjatë muajve të nxehtë të verës, për të shmangur edhe dëmtimin e përhershëm të lëkurës sonë.

Megjithatë, ajo që shumë nuk e dinë është se edhe ushqimi mund të sigurojë një mburojë të parë sigurie kundër rrezeve të diellit.

Mjafton të bëhet pak kujdes dhe të përfshini disa ushqime në dietën tuaj që mund të përmirësojnë integritetin e lëkurës. Këto janë fruta dhe perime, në thelb.

Dhe, për të qenë të sinqertë, fruta dhe perime të freskëta dhe të shijshme që rriten dhe piqen gjatë muajve të verës.

Falë pranisë natyrale brenda tyre të kimikateve që mbrojnë lëkurën si likopeni dhe beta-karotina, është e mundur të sigurohet një mbrojtje rudimentare nga rrezet ultravjollcë (UV) duke ngrënë grejpfrut, shalqi, papaja, speca të kuq dhe domate.

Në përgjithësi, besohet se ngrënia e 40 gram paste domate me shtimin e vajit të ullirit çdo ditë për 10 javë garanton një ulje prej 40% të mundësisë për t’u djegur kur ekspozoheni në diell.

Kjo është për shkak se likopeni që përmbahet në domate mbron nga shumë faktorë të jashtëm të rrezikshëm: ndotja, tymi dhe rrezatimi UVA dhe UVB.

Përveç domateve, ushqimi tjetër themelor duket se është shalqiri, i cili përmban shumë më tepër likopen se miqtë tanë për salcën e domates, domatet, sallatat apo brusketat.

Përveç kësaj, e kombinuar me yndyrna të shëndetshme si vaji i ullirit apo jogurti i plotë, substanca që përmban shalqiri dhe domatet është shumë më efektive kundër rrezeve të diellit.

Megjithatë, mbrojtja e siguruar nga konsumimi i rregullt i këtyre produkteve nuk është aspak e mjaftueshme për të garantuar 100% mundësi për të mos u djegur në diell.

Përkundrazi, ai përfaqëson vetëm një mbështetje që na jep natyra dhe trupi ynë për të na ndihmuar të ndihemi më mirë. Një ndihmë thelbësore dhe padyshim e çmuar.