Michelle Lewin është një nga modelet më punëtore në botën e fitnesit sot. Një karrierë e suksesshme si modele, por me vetëdijen për të arritur edhe më shumë, Michelle hyn në palestër dhe shpejt kupton se aty mund dhe duhet të shprehë potencialin e saj të plotë për të bërë ndryshimin.

Në një kohë të shkurtër ajo u shndërrua nga modele e kopertinës në një ikonë e rrjeteve sociale. Sot në Instagram ka 15 milionë ndjekës! Video muzikore, kopertina revistash, konkurse IFBB.

Michelle nuk është vetëm një yll në skenë dhe në rrjetet sociale, ajo është gjithashtu një person shumë modest dhe i përkushtuar ndaj fansave të saj dhe është gjithmonë në dispozicion për të dhënë këshilla për ata që kanë më shumë nevojë.

Nga puna në një klinikë lokale te një ikonë e mediave sociale dhe kampione pro-IFBB, Michelle ka skalitur jo vetëm trupin e saj, por edhe karrierën e saj dhe ajo që vijon është historia e saj.

E lindur në Venezuelë në qytetin e Maracay, Michelle Lewin, tashmë e famshme në mbarë botën, e filloi karrierën e saj të modeles që në moshë të re, në pasarela.

Më pas një shoqe e ngushtë, duke vënë re potencialin e saj për të shkuar përtej pasarelës, i sugjeroi të merrte pjesë në një garë bikini. Michelle shpejt e kuptoi se koha e kaluar në palestër duke punuar për trupin e saj mund të kishte çuar në sukses të madh.

Pas muajsh stërvitje intensive, trupi i saj filloi të ndryshonte, me barkun në pamje dhe këmbët në formë. Dhe kështu papritmas erdhën shumë oferta pune nga revistat e fitnesit dhe kompanitë kryesore të suplementeve.

Duke u larguar nga pasarelat dhe kopertinat e revistave të modës, ajo filloi të skulpturonte trupin e saj në palestër duke fituar 10 kg masë muskulore.

Ajo u bë një nga modelet më të dashura të fitnesit dhe është edhe sot. Përkushtimi dhe përkushtimi i saj i veçantë ndaj trupit të saj janë dëshmi se me punë të palodhur, mund të arrini vërtet atë që dëshironi.

Në karrierën e saj, ajo gjithashtu mori pjesë, në vitin 2013 dhe 2014, në shumë gara si sportist bikini dhe gjithashtu u bë sportiste profesionist i IFBB.

Stërvitjet janë baza e ditëve të saj. Ajo pranoi se nuk është e lehtë, por  gjithmonë stërvitet me një qëllim në mendje dhe me intensitet të madh në momentet e duhura.

Një përzierje e peshave dhe kardio me një plan ushqimor solid e lejoi atë të arrinte rezultatet më të mira. Por si është programi i saj i stërvitjes?

E hënë – shpinë dhe biceps; E martë -femorale dhe pulpat; E mërkurë – triceps dhe supet; E enjte – ditë relaksuese pushimi; E premte – këmbët; E shtunë – gjoks; E diela – një ditë e plotë pushimi dhe rikuperimi, për të karikuar bateritë dhe për të qenë gati për javën e ardhshme.

Por trajnimi nuk është gjithçka! Një plan ushqimor i hartuar me kujdes, të cilit i përmbahet çdo ditë, e ndihmon të mbajë trupin në formë, por mbi të gjitha energjike dhe të gatshme për të përballuar ditët.

Një kombinim i proteinave, yndyrave dhe karbohidrateve të shpërndara në mënyrë të barabartë gjatë gjithë ditës siguron që të gjitha sasitë e duhura të lëndëve ushqyese të përdoren në mënyrë efektive. Cilat janë ushqimet e preferuara të Michelle?

Vakti 1 – Bollgur dhe një burim proteinash; Vakti 2 – Proshutë dhe biskota; Vakti 3 – Patate të ëmbla të pjekura dhe gjoks pule me perime të ziera në avull; Vakti 4 – Bërxolla derri me sallatë; Vakti 5 – Salmon i pjekur në skarë, oriz kaf dhe shparg të zier në avull.