Një natë pa gjumë, ne e dimë, mund të shkatërrojë të gjithë ditën tjetër, pasi mungesa e pushimit ndryshon orën normale biologjike që rregullon trupin.

Në fakt, nuk ka asnjë mënyrë për të kaluar natën duke u hedhur e rrotulluar mes çarçafëve për të na bërë të ndihemi të lodhur, të rraskapitur dhe gjithashtu lehtësisht të irrituar.

Zgjimet e shpeshta, ndoshta për të shkuar në tualet, janë gjithashtu shumë të mërzitshme dhe ndonjëherë edhe të rrezikshme, pasi janë simptoma të mundshme të një gjendjeje që meriton të hetohet së bashku me mjekun tuaj.

Ndër metodat që janë efektive për të nxitur gjumin në mënyrë krejtësisht natyrale, është një me një emër kurioz, i njohur falë tre numrave: 4-7-8.

Në fakt, në më pak se 1 minutë, premton t’ju bëjë të bini në një gjumë qetësues shumë të nevojshëm. Atësia e teknikës është me të vërtetë prestigjioze, pasi ajo u zhvillua nga askush tjetër përveç Universitetit të Harvardit nga një ekip studiuesish që sollën idenë e Dr. Andrew Weil.

Sipas Weil, gjumi mund të “stërvitet” dhe, veçanërisht, vetëm 57 sekonda do të mjaftonin për të fjetur duke ndjekur një sekuencë specifike veprimesh.

Janë tre faza për t’u zbatuar, të cilat kanë ngjashmëri me praktikën e jogës pasi bazohen në rregullimin e frymëmarrjes.

Më pas fillojmë me një frymëmarrje të thellë që zgjat 4 sekonda, më pas vazhdojmë të mbajmë frymën për 7 sekondat e ardhshme. Më në fund nxirrni frymën për tetë sekonda.

Kjo rutinë do të lehtësonte relaksimin dhe sekuenca përfshin të paktën tre përsëritje deri në 57 sekondat e lartpërmendura pas të cilave gjumi duhet të vijë.

Alternimi i marrjes dhe nxjerrjes së frymës, në fakt, çon në prishjen e adrenalinës në trup, duke kontrolluar ankthin dhe frymëmarrjen, ndërsa faza e dytë, ajo e 7 sekondave në të cilën mbahet frymëmarrja, ndihmon në oksigjenimin e trupit.