Vera dhe temperaturat e saj përvëluese mund të bëhen një pengesë për aktivitetin fizik, aq sa shumë përfundojnë duke e vizituar sërish palestrën vetëm në shtator.

Të qëndruarit aktiv dhe të stërvitur edhe në javët e verës, megjithatë, para së gjithash është e rëndësishme për të ruajtur rezultatet e marra me djersë gjatë pjesës tjetër të vitit.

Dhe, sigurisht, na ndihmon të mos humbasim zakonet e mira duke iu dorëzuar shumë dembelizmit. Sigurisht, jo të gjitha llojet e trajnimit janë të qëndrueshme kur termometri tejkalon një nivel të caktuar. Çfarë duhet bërë atëherë?

Sipas ekspertëve, opsioni më i mirë për verën është joga, e cila gjatë vapës ndihmon në përmirësimin e gjendjes fizike të përgjithshme pa tejkaluar lëvizjet, në fakt duke mbetur praktikisht në vend pa lëvizur.

Jo vetëm kaq, vetë nxehtësia do ta transformonte këtë praktikë në një alternativë të shkëlqyer ndaj stërvitjes së zakonshme për të humbur peshë.

Një studim i 2014, në fakt, vlerësoi se një seancë e vetme joga në mot të nxehtë do të kishte të njëjtat efekte si një ecje e shpejtë.

Në mënyrë të ngjashme, Pilates gjithashtu përfiton nga temperaturat më të ngrohta pasi stimulon qarkullimin. Me rritjen e frekuencës së rrahjeve, më shumë kalori digjen ndërsa trupi fillon të punojë për të rregulluar temperaturën e brendshme.

Natyrisht, si me çdo përpjekje tjetër fizike, vëmendje duhet të jetë për gjendjen shëndetësore. Është në rregull të stërviteni, por është më mirë të mos stresohet trupit ose të lodhjet më shumë se duhet.

Duket gjithashtu se në verë, seancat e shkurtra të ushtrimeve janë më efektive për humbje peshe sesa stërvitjet e gjata rraskapitëse, pavarësisht nëse jemi jashtë apo brenda.

Prandaj, nëse zakonisht stërviteni për një orë, reduktimi i seancës në palestër në gjysmë ore joga – më mirë nëse përsëritet gjatë disa ditëve – do të sjellë po aq përfitime.

Së fundi, nëse është e mundur, shmangni orët qendrore të ditës, duke zgjedhur në vend të tyre orët e para të mëngjesit që aktivizojnë metabolizmin në mënyrën më të mirë të mundshme.