Mbajtja në formë kërkon përkushtim dhe këmbëngulje, për t’u praktikuar si në tavolinë ashtu edhe në aktivitet të rregullt fizik. Vetëm këto dy zakone të mira së bashku, në fakt, mund të japin rezultate efektive dhe të qëndrueshme me kalimin e kohës.

Megjithatë, për shumë njerëz, stërvitja ose stërvitja në palestër bëhet një sakrificë e vërtetë dhe heqja dorë nga peshqiri është rreziku më i madh që ata kanë.

Dhe lamtumirë qëllimeve të mira të shtatorit. Lajmi i mirë, megjithatë, është se nuk keni nevojë domosdoshmërish të shkoni në palestër për t’u stërvitur për të marrë rezultate të dukshme.

Në fakt, ka disa lloje lëvizjesh që mund të bëhen gjatë gjithë ditës, kur ne preferojmë, dhe ato kanë të njëjtin ndikim të dobishëm si seancat e gjata stërvitore.

Ekspertët theksojnë, për më tepër, se disa ushtrime të shkurtra të përsëritura gjatë ditës janë po aq të dobishme sa tridhjetë minuta stërvitje tradicionale.

Armiku më i madh i një peshe të shëndetshme, por mbi të gjitha i mirëqenies së organizmit tonë, është një mënyrë jetese sedentare, një gjendje e zakonshme për shumë njerëz dhe që puna inteligjente mund ta përkeqësojë.

Sekreti i parë, pra, është të përpiqeni të lëvizni duke u ngritur nga karrigia (ose divani) ndoshta edhe me ndihmën e orës me zile. Në fakt, mjafton ta vendosni çdo 40 minuta në celularin tuaj, në mënyrë që të mos harroni dhe të përfundoni duke u ngjitur në karrige për orë të tëra.

Kur bie zilja e kujtesës, është mirë të ngriheni dhe, kur është e mundur, të bëni disa ushtrime të thjeshta si ulje-ngritje ose squats ose të ngjiteni e të zbrisni shkallët e shtëpisë. Të gjitha për vetëm 1 minutë.

Këto lëvizje me intensitet të lartë – dhe veçanërisht ngjitja e shkallëve – të përsëritura gjatë gjithë ditës, për periudha të kufizuara kohore, ndihmojnë në djegien e më shumë kalorive sesa seancat e gjata por më pak intensive.

Për më tepër, ky zakon eliminon plotësisht problemin e kohës pasi 1 minutë për t’i kushtuar stërvitjes është shumë më e lehtë për t’u shkëputur sesa ajo që kërkohet për të shkuar në palestër. Kështu që nuk do të ketë më justifikime dhe trupi, si dhe humori, do t’ju falënderojnë.